Gap
Gap je osnovao Donald Fisher zajedno sa suprugom Doris F. Fisher 1969. u San Franciscu. Tvrtka je podijeljena na 6 divizija: Gap, Banana Republic, Old Navy, Intermix, Hill City i Athleta.
Povijest brenda
Brend je nastao tako što Donald Fisher nije mogao naći niti jedne traperice koje su mu odgovarale, u cijelom San Franciscu. I tako je 1972. Fisher proizveo svoj prvi brend traperica.
GAP u brojevima
Od rujna 2008. godine, tvrtka zapošljava oko 135,000 radnika te imaju 3,727 trgovina po cijelom svijetu.
Marketing
GAP je u početku ciljao na mlađu populaciju kupaca. GAP je bila prva trgovina koja je prodavala samo Levis. Godine 1973. počeli su prodavati vlastitu kolekciju traperica. GAP targetira različite kupce, Banana republic cilja više sofisticiraniju grupu kupaca dok Old Navy svoj fokus drži na obiteljima i mlađim klijentima.
Product Red
Godine 2006. tvrtka je sudjelovala u kampanjii Product Red na način da je pokrenula kolekciju odjeće napravljenu od afričkog pamuka napravljenog u Lesothu te je 50%-100% prihoda išlo u Global fond.
GAP kids
Godine 1986. direktor Drexlera kreirao je dječju kolekciju GAP kids. Kolekcija je napravljena od udobnih i izdržljivih materijala. Ovaj novi koncept pokazao se iznimno uspješnim.
Marketing
GAP je u početku ciljao na mlađu populaciju kupaca. GAP je bila prva trgovina koja je prodavala samo Levis. Godine 1973. počeli su prodavati vlastitu kolekciju traperica. GAP targetira različite kupce, Banana republic cilja više sofisticiraniju grupu kupaca dok Old Navy svoj fokus drži na obiteljima i mlađim klijentima.