Calvin Klein
Calvin Klein je globalan lifestyle brend. Odličan je primjer hrabrih i progresivnih ideala te je promotor minimalističke estetike. Calvin Klein je sa svojim partnerom Barry Schwartzom osnovao tvrtku 1968. godine. Zahvaljujući inovativnim dizajnima i minimalističkom stilu postali su omiljeni brend u cijelom svijetu.
Tko je Calvin Klein?
Calvin Klein rođen je 1941. godine u New Yorku u obitelji europskih doseljenika. Odgojen je u Bronxu u židovskoj zajednici skupa sa poznatim dizajnerima poput Roberta Deninga i Ralpha Laurena. Studirao je na Modno tehnološkom institutu te je nakon toga proveo 5 godina dizajnirajući odjeću za butike u New Yorku.
Uspjeh brenda
Godine 1971. žensku kolekciju su upotpunili sa sportskom odjećom, sakoima te donjim rubljem. Promjena se pokazala kao ogroman uspjeh jer su par godina kasnije osvojili nagradu Coty American Fashion Critics' Award. Kao veliki uspjeh također su se pokazale i Calvin Klein klasične traperice. Prvi tjedan su se rasprodale u rekordnom broju od preko 200 tisuća komada. U 80-im godinama prošlog stoljeća tržištu su po prvi puta predstavljene muške i ženske CK bokserice koje su u prvoj godini donijele zaradu od preko 70 mil. dolara.
Calvin Klein Obsession
Godine 1985. Calvin Klein je predstavio tržištu prvi puta svoj parfem Obsession. Miris je kombinacija orijentalne breske, jantara, mošusa, drva te ostalih omamljujućih mirisa. Pažnju je najviše privukla reklama za ovaj parfem, u kojoj je bila hrpa golih isprepletenih manekenki i manekena. Nakon toga slijedili su parfemi poput Eternity, CK One i CK Euphoria.
Zaštitna lica
Najpoznatije zaštitničko lice Calvin Klein brenda je zasigurno Kate Moss. Na početku njihove suradnje koja je započela 1992. godine, svi su je smatrali neobičnim potezom. No kasnije se pokazalo koliko je zapravo odluka CK-a bila pravi pogodak te se Kate pojavljivala u njihovim kampanjama čak 10 godina. Zahvaljujući Calvinu su se mnogi, tada nepoznati modeli proslavili te postali modne ikone.
Bezvremenski komadi
Sva odjeća koja je izašla iz Calvin Klein proizvodnje ima nešto zajedničko- čisti i jednostavni dizajn. Koji od tih proizvoda spada u one bezvremenske? U prvom redu je to zasigurno CK muško donje rublje, koje ste mogli vidjet na plakatima i bannerima na Mark Wahlbergu. Osim muškog donjeg rublja, tu spadaju i ženske gaćice te pastelne svilene haljine koje su prvi puta predstavljene u kolekciji proljeće-ljeto 1994. godine. Traperice Calvin Klein sa visokim strukom su također vrijedne spomena i ne izlaze iz mode već godinama.
Calvin Klein Obsession
Godine 1985. Calvin Klein je predstavio tržištu prvi puta svoj parfem Obsession. Miris je kombinacija orijentalne breske, jantara, mošusa, drva te ostalih omamljujućih mirisa. Pažnju je najviše privukla reklama za ovaj parfem, u kojoj je bila hrpa golih isprepletenih manekenki i manekena. Nakon toga slijedili su parfemi poput Eternity, CK One i CK Euphoria.
Calvin Klein brend
Calvin Klein jedan je od vodećih svjetskih brendova. Ovdje ćeš pronaći ženske i muške dizajnerske komade koji predstavljaju linije Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum Label, te Calvin Klein Jeans. Osim traper odjeće, pronaći ćeš i sportsku odjeću, ženske haljine, te mnogobrojne druge trendi komade. Obavezno pogledaj i popuste preko GLAMI kataloga!
Vrhunski komadi
Vrhunskih komada ne smije nedostajati ni u jednoj garderobi – za posebne trenutke kada želimo izgledati odlično ili se jednostavno želimo osjećati sjajno. U tom su trenutku dobar izbor premium marke, što Calvin Klien nedvojbeno jest. Muškarcima preporučujemo Calvin Klein majice koju ako zahladi možeš nadopuniti trendi hoodicom. Dame zasigurno neće pogriješiti s Calvin Klein torbicom koje se mogu naći na GLAMI po povoljnim cijenama!
Modni dodaci kakve se može poželjeti
Ako već imaš spremnu garderobu i trendi odjeću, to znači samo jedno – vrijeme za dodatke! Naravno, ovisno o tvom stilu i o tome što više voliš. Za minimalistički izgled posegnit za finim nakitom ili satovima, primjerice naušnicama koji će dodati suptilan i elegantan dašak tvojoj osobnosti. Ali ako se voliš isticati, nemoj se bojati posegnuti za šalovima ili maramama u boji. Kakve ćeš dodatke ti odabrati?